i-Fleet rendszerünk által megismerhetők a gépjárművek FMS és CAN adatai, amely valódi előnyt és értéket jelentenek a flottaüzemeltetők számára, akik ezáltal teljes kontrollt kapnak flottájuk felett.
Ismerje meg járművei használatát, optimalizálja üzemeltetési költségeit az i-Fleet-el!
Üzemanyagfogyasztás követése
mennyit spórolhatok?
FMS kilométer óra állás lekérése
Motorfordulatszám, motorvízhőmérskélet
Gyorshajtások csökkentése
Szerviz számlák csökkentése
Növelje a hatékonyságot ütemezett és automatikus riportok által!
Teljes flottakontroll szolgáltatás, átfogó riportok a járműpark adatairól, hivatali-magánkapcsoló, munkaidőkimutatás, sofőrazonosítás, FMS és CAN adatok megismerése.
Személy- és kisteherautó flottát üzemeltető cégeknek, akiknek céljuk az átláthatóság és költségek csökkentése, optimalizálása.
A sofőrazonosítás gyors, pontos adatbevitelt és azonosítást tesz lehetővé. A műszerfalon egy egyszerű fémes érzékelőt helyezünk el, amely LED-el van ellátva. Az érzékelőkhöz opcionálisan tetszőleges számú RFID kártyát adunk, vagy az ügyfél saját kártyáját (például beléptetésre használt) regisztráljuk. Gyújtásráadást követően hozzá kell érinteni a kulcsot az érzékelőhöz, majd a LED elalszik, így jelezve hogy megtörtént az azonosítás. Minden sofőr saját számú azonosító kártyát használ, amely azonos lehet a beléptető RFID kártyával. A sofőrazonosítás lehetővé teszi a pontos munkaidő-kimutatást, a járműhasználat járművezetőnként lekérdezhetővé válik, míg az adminisztrációval járó költségek csökkenek.
A jármű vezetője számára biztosítjuk a magánhasználat bevallásának lehetőségét GDPR szabályoknak megfelelően. Egy műszerfal alá beépített kapcsoló használatával tetszőleges időszakra lekérdezhetővé válik a céges és magán célból futott km-ek mennyisége. A hivatali/magán kapcsolóval lehetőség nyílik az útvonalak, munkaidő/szabadidő szerinti kiértékelésre, az üzleti és magánutak teljes elkülönítésére. A magánhasználat ideje alatt a járművek láthatósága jogosultság függő.
A jármű fedélzeti számítógépéből és motorvezérlő elektronikájából nyert adatok lekérdezhetővé válnak a flottaüzemeltető számára. Használatával lehetőség nyílik az üzemanyagfogyasztás, a motorvízhőmérskélet, az FMS kilométeróra állása és a motorfordulatszám megismerésére is. Az adatok elérése segíti a flottaüzemeltetőt abban, hogy a járművek használatának üzemi körülményeit monitorozza, amely által optimalizálhatóak az üzemeltetési költségek. Tudjon meg többet az üzemanyag-mérés lehetőségekről! Tovább
Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk a munkagépek üzemeltetése során felmerülő tipikus problémák megoldásában. Járműkövető és üzemanyagszint mérő rendszereinkkel építőipari-, bányai-, vagy földmunkával foglalkozó cégek egyaránt hasznos funkciókat érhetnek el.
Tehergépjármű flottára kínált járműkövető rendszerünk a szállítmányozással foglalkozó vállalatoknak nyújt segítséget a fuvarfeladatok szervezésében, ellenőrzésében és adminisztrációjában.
Művelést támogató flotta- és munkamenedzsment: mezőgazdasági gépekre és folyamatokra tervezett komplex adatgyűjtő megoldások a precíziós gazdálkodás érdekében.
Egy közös professzionális telematikai rendszeren keresztül!
A piacon egyedülálló módon az RFID sofőrazonosítás lehetővé teszi a pontos munkaidő-kimutatást, a járműhasználat járművezetőnként lekérdezhetővé válik, míg az adminisztrációval járó költségek csökkenek.
Kövesse pontosan az üzemanyagfelhasználását. Pontos kalibráció, gyors megtérülés. Felhasználóbarát felületen követhető adatok.
mennyit spórolhatok?Az i-fleet egyik kiegészítő szolgáltatása azok számára, akik szeretnék alkalmazottaik vezetési stílusát egy egységes, márkafüggetlen rendszeren keresztül elemezni. A rendszer által növelhető a járművek élettartama, fokozottabb a biztonság, elősegíti az üzemanyag megtakarítást, és csökken a károsanyag kibocsátás.
Okosparkolás szolgáltatás. Nagy flottáknál valódi előny, hogy automatikusan parkolnak a telefonok és a hónap végén egy riportban kerülhet elszámolásra a parkolási díj.
Cégének hatékony működését elősegíti a biztonságos és naprakész információk biztosítása a szakmai vezető számára. Az ütemezett és automatikus riportok által csökkenthetőek a költségek, a sofőrök napi aktivitása folyamatosan monitorozható.
"Az ügyfeleink – akik közül nem egy rendszeresen auditál bennünket – folyamatosan arra késztetnek bennünket, hogy egyre hatékonyabbak és olcsóbbak legyünk. Ehhez ötletek és kreativitás szükséges, az i-Cellben pedig megtaláltuk és megtartottuk azt a rugalmas és kreatív partnert, aki képes velünk tartani ezen az úton."
1037 Budapest Bécsi út 269.
47.5517848°; 19.0261868°
E-mail cím: sales@icell.hu
Adószám: 11756420-2-42
Nyitvatartás: H-P, 9:00 – 16:00
Pénztári nyitvatartás: H-P, 9:00 – 15:00
Kollégáink a rendszer telepítése során figyelembe veszik a személyes igényeket, segítenek az egyedi riportok létrehozásában, valamint az i-Fleet felület igény szerinti testreszabásában.
Jogellenes vagy jogellenesnek feltételezett cselekményre vagy mulasztásra, illetve egyéb visszaélésre vonatkozó bejelentését az alábbi e-mail címen teheti meg:
visszaelesbejelentes@icell.hu